Doorgaan naar hoofdcontent

WE VLIEGEN ERIN !

 Dit is de blog van onze klas. 



We stellen ons even voor : 

 Mijn naam is Ziad. Ik speel graag spelletjes ! 
Ik werk graag. 

 
Mijn naam is Jasmine. Ik kan goed tekenen en kleuren. Ik help graag vrienden. Ik vind het leuk om met Solina te spelen. 

Ik ben Kyano. Ik hou van achterwaartse salto's maken ! 
Ik hou ook van mijn hond, Nora. Ik ben een grote dierenfan. Ik hou van de klas. 
En ik hou van mijn familie!
 

Ik ben José Antonio. Ik speel graag op mijn tablet en ook met mijn hond, Dama. 
Ik hou heel veel van alle dieren en ik weet er ook veel over. 

Hallo, ik ben Julian. Ik help graag de kindjes. 
Ik zorg voor de natuur. Ik ben ook een dieren-fan.



Ik ben Arek. Ik speel graag met Lego. Ik teken graag. Ik hou van honden. 



Ik ben Solina. Ik vind het leuk om gitaar te spelen. Ik woon in Ronse. 
Bij mijn nonkel heb ik 7 katten en 1 hond. Ze maken geen ruzie. Er is ook een babykat (=kitten). Ik heb de beste klas en de beste juf. 



Hallo, ik ben Jason. Ik speel graag. Ik klim graag. Ik teken graag. Ik zwem graag. Ik hou heel veel van dieren. 



Hallo, mijn naam is Louise en ik zwem graag. Ik hou van tekenen. Ik vind spelen leuk. Ik hou heel veel van de natuur. 



Ik ben Theo. Ik speel heel graag voetbal en ik ben een dierenvriend! Ik zwem graag. Ik woon in de Jan Breydellaan in Kortrijk. Ik heb een hamster. Ik hou heel veel van mijn mama en papa en ook van mijn broer Ernest en van mijn kat Dittietje. 



Hallo, ik ben Noa. Ik speel graag met mijn hond. Zijn naam is Tyro. Ik speel ook graag met mijn vrienden. Ik speel ook graag buiten. 



Hallo, mijn naam is Ernest. Ik speel graag voetbal en ik hou van honden. Zwemmen vind ik ook leuk. Ik heb een hamster en die heet Pol. Ik heb ook nog een kat en ze heet Dittie. Ik hou ook superveel van mijn mama en papa en van mijn broer Theo. 


Hallo, mijn naam is Kathelijn. Ik dans graag. Ik wandel ook graag in de natuur. 
Ik ga ook graag eens naar een muziekoptreden. 
Ik hou van mijn drie kinderen Vic, Lena en Lou. 
Ik heb een hond, Jules en een kat, Elvis. 








Reacties

Populaire posts van deze blog

Een experimentje bij juf Hanna

 

Thema : de trein

 

Suikerfeest! Bedankt voor de koekjes!